-
Mam już konto na hebe.pl, ale nie mogę się zalogować
Mam już konto na hebe.pl, ale nie mogę się zalogować
Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login, adres e-mail lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Nie mogę się zarejestrować
Nie mogę się zarejestrować
Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasło
Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasłoMail z resetem hasła zostanie wysłany na adres e-mail przypisany do konta Hebe. Zdarza się, że wiadomości trafiają do folderu SPAM. W przypadku braku takiej wiadomości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta
-
Status zamówienia zmienił się na „wysłane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?
Status zamówienia zmienił się na „wysłane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - 22 206 54 00. Od poniedziałku do soboty od 9:00 do 20:00. W niedzielę i święta od 10:00 do 16:00. Opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów. Live Chat: od poniedziałku do niedzieli od 7:00 do 23:00
-
Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.
Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - 22 206 54 00. Od poniedziałku do soboty od 9:00 do 20:00. W niedzielę i święta od 10:00 do 16:00. Opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów. Live Chat: od poniedziałku do niedzieli od 7:00 do 23:00
-
Mam problemy z płatnością za zamówienie
Mam problemy z płatnością za zamówienie
Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciagu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta
-
Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia
Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia
Jeśli do zakończenia transakcji potrzebujesz linku do płatności, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta