Sekret kosmetyków Ziai? Innowacyjne receptury
Dziś, po 30 latach od powstania, asortyment marki rozszerzył się na tyle, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Ziaja oferuje bowiem całą gamę kosmetyków do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, a także serie specjalistyczne, przeznaczone do użytku w profesjonalnych salonach kosmetycznych.
Koncepcja kosmetyków Ziaja opiera się na dostarczaniu konsumentom produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach, przy zapewnieniu ich bezpieczeństwa i skuteczności działania. Sukcesem marki są innowacyjne kosmetyki, których receptury bazują na substancjach aktywnych pochodzących głównie ze źródeł naturalnych. Wysoką jakość produktów gwarantuje wytwarzanie zgodnie ze standardami normy: Dobre Praktyki Produkcji (GMP). Każda receptura przygotowywana jest z wielką starannością, zgodnie z europejskim prawem kosmetycznym.
Ziaja – rodzinna firma z zasadami
Choć nie ulega wątpliwości, że sukces polskiej marki można uznać za spektakularny, nie zmienił on założeń, które jej twórcy obrali na samym początku swojej przygody z produkcją kosmetyków. Ziaja wciąż stanowi firmę rodzinną z całkowicie polskim kapitałem.
Wszystkie preparaty ze znakiem Ziaja są produkowane w dwóch nowoczesnych zakładach produkcyjnych na obszarze 25 000 m2 w ekologicznej strefie ujęcia wody pitnej na Kaszubach. posiadających własne laboratoria: badawczo-rozwojowe, fizyko-chemiczne, mikrobiologiczne i kontroli jakości.
Boom na kosmetyki Ziai
Choć produkty gdańskiej marki największą popularność zdobyły w rodzimym kraju, nie można nie docenić jej sukcesu na arenie międzynarodowej. Kosmetyki Ziai można dziś kupić w ponad 30 krajach na świecie i to nie tylko w Europie. Sława polskiej marki trafiła bowiem nawet do tak odległych zakątków, jak Wietnam czy Chile.