Akcje Promocyjne
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „Produkty do makijażu marki Loreal Paris -40% dla zalogowanych klientów, -20% dla niezalogowanych ”
§ 1.
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady akcji „Produkty do makijażu marki Loreal Paris -40% dla zalogowanych klientów, -20% dla niezalogowanych” (dalej jako „Akcja Promocyjna”).
- Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie, ul. Żniwna 5, adres do korespondencji ul. Sobieskiego 104, 00-764 Warszawa 62-025 Kostrzyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000322116, posiadająca NIP: 2090001776, kapitał zakładowy 50 000 000,00 zł (dalej jako „ Organizator”).
- Akcja Promocyjna prowadzona jest we wszystkich drogeriach sieci Hebe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w godzinach ich otwarcia jak i w drogerii internetowej nahttps://www.hebe.pl/ (dalej jako „ Drogerie Hebe”).
- Asortyment objęty Akcją Promocyjną może różnić się w poszczególnych Drogeriach Hebe.
- Akcja Promocyjna prowadzona jest w okresie od16.07.2020 do 29.07.2020 r. (dalej jako „ Czas Trwania Akcji Promocyjnej”). Czas Trwania Akcji Promocyjnej nie obejmuje realizacji zamówień dokonanych w Czasie Trwania Akcji Promocyjnej.
- Akcja promocyjna nie jest żadnym rodzajem gry losowej, której wynik zależy od przypadku (w tym loterią fantową ani promocyjną), ani też żadnym zakładem wzajemnym, których zasad organizacji określa ustawa z dnia 19 listopada 2009r. o grach hazardowych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 847 ze zm.).
§ 2.
Zasady Akcji Promocyjnej
1. Akcja Promocyjna dotyczy wybranych produktów marki Loreal Paris. Akcja Promocyjna polega na możliwości zakupu produktów w obniżonej cenie (cena promocyjna) określonej w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
- Lista produktów objętych promocją stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Rabat wynosi 40% dla klientów zalogowanych / posiadających kartę Hebe lub 20% dla klientów niezalogowanych/ nieposiadających karty Hebe i naliczany jest od cen produktów dostępnych w drogeriach Hebe na dzień 29.07.2020 r.
- Aby otrzymać rabat 40% należy być członkiem programu lojalnościowego Hebe i podczas zakupów w drogeriach stacjonarnych okazać kartę programu lojalnościowego Hebe lub dokonując zakupów za pośrednictwem drogerii internetowej Hebe należy zalogować się na swoje konto i po zalogowaniu dokonać zakupów produktów objętych Akcją Promocyjną. Rabat naliczany jest automatycznie po zalogowaniu do swojego konta w drogerii internetowej na https://www.hebe.pl/ lub przy okazaniu numeru karty Hebe w Drogerii.
- Akcja Promocyjna nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi obowiązującymi w Drogeriach Hebe.
- Uczestnik może wielokrotnie wziąć udział w Akcji Promocyjnej.
- Promocja obowiązuje we wskazanym terminie lub do wyczerpania zapasów.
- Akcja Promocyjna obowiązuje wszystkich klientów Drogerii Hebe
- W pozostałym zakresie obowiązują zasady sprzedaży produktów określone w Regulaminie Drogerii Hebe
§ 3.
Reklamacje
1. W przypadku przeprowadzenia Akcji Promocyjnej niezgodnie z Regulaminem Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 30 dni od dnia skorzystania z Akcji Promocyjnej.
3. W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania, reklamacja może zostać złożona:
a. pocztą elektroniczną na adres: bok@drogeriahebe.eu
b. pisemnie na adres: ul. Jana III Sobieskiego 104, 00-764 Warszawa.
4. Składający reklamację powinien uwidocznić w treści reklamacji swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy, a ponadto powinien wskazać przyczynę reklamacji, treść żądania oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
5. W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego składający reklamację powinien załączyć do reklamacji kserokopię lub skan dowodu zakupu produktu/produktów w Drogeriach Hebe w wyniku, których skorzystał z Akcji Promocyjnej.
6. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora chyba, że ze względów niezależnych od Organizatora okres ten będzie musiał zostać wydłużony.
7. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, tudzież w innej formie uzgodnionej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
8. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej.
§ 4.
Postanowienia końcowe
1. Regulamin Akcji Promocyjnej dostępny na stronie internetowej https://www.hebe.pl/. Regulamin Programu lojalnościowego Hebe dostępny jest na stronie internetowej https://www.hebe.pl/.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy w funkcjonowaniu Akcji Promocyjnej, jeśli problemy te wystąpiły na skutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności, nie był w stanie przewidzieć lub nie mógł tym problemom zapobiec, w szczególności w przypadku zdarzeń o charakterze losowym lub siły wyższej.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
4. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
5. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Akcji Promocyjnej.
6. Regulamin wchodzi w życie w dniu 30.07.2020 r.