Akcje Promocyjne
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
„Kup dowolny zapach i otrzymaj voucher o wartości 10PLN”
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady akcji promocyjnej „Kup dowolny zapach i otrzymaj voucher o wartości 10PLN” (dalej jako „Akcja Promocyjna”).
- Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000322116, posiadająca NIP: 2090001776, kapitał zakładowy 50 000 000,00 zł (dalej jako „Organizator”).
- Akcja Promocyjna prowadzona jest we wszystkich drogeriach stacjonarnych sieci Hebe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w godzinach ich otwarcia (dalej jako „Drogerie Hebe”).
- Voucher można otrzymać przy zakupach na zasadach określonych niniejszym Regulaminem w dniach od 18.10.2019 r. do dnia 19.10.2019 r. (dalej jako „Czas Trwania Akcji Promocyjnej”) w drogeriach stacjonarnych Hebe.
- Realizacja Voucherów wydawanych w Czasie Trwania Akcji Promocyjnej jest możliwa wyłącznie od 21.10.2019 do 27.10.2019 (dalej jako „Czas Wykorzystania Vouchera”).
- W Akcji Promocyjnej biorą udział produkty z kategorii zapachy w tym w (dalej jako „Produkty Promocyjne”), których lista znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
§ 2. Zasady Akcji Promocyjnej
- Uczestnikiem Akcji Promocyjnej (dalej jako „Uczestnik”) może być osoba, która w Czasie Trwania Akcji Promocyjnej dokona w Drogeriach Hebe zakupu Produktu Promocyjnego w sposób określony poniżej.
- W Czasie Trwania Akcji Promocyjnej przy dokonaniu zakupu Produktów Promocyjnych przy użyciu Karty Lojalnościowej Hebe, Uczestnik otrzyma jeden jednorazowy Voucher o wartości 10 zł, do wykorzystania wyłącznie w Czasie Wykorzystania Vouchera (dalej jako „Voucher”). Zasady wykorzystania Vouchera określone są w § 3.
- W ramach jednorazowych zakupów (na jednym paragonie) Uczestnik może otrzymać maksymalnie jeden Voucher.
- Produkty Promocyjne zakupione w ramach Akcji Promocyjnej nie podlegają zwrotowi. Powyższe postanowienie w żaden sposób nie narusza jednak uprawnień Uczestnika wynikających z właściwych przepisów o rękojmi za wady fizyczne lub prawne lub gwarancji, jeśli gwarancja została w odniesieniu do danego produktu udzielona.
- Voucher stanowi papierowy wydruk na okaziciela, na którym wskazana jest wartość 10 zł i jest wydawany przez kasjera wraz z paragonem za dokonane zakupy.
- Voucher nie podlega wymianie na gotówkę.
- Voucher należy zachować.
§ 3. Zasady Wykorzystania Vouchera
- Uczestnik może wykorzystać otrzymany Voucher wyłącznie w Czasie Wykorzystania Vouchera.
- Voucher można wykorzystać wyłącznie na jednorazowe zakupy produktów (z zastrzeżeniem ustępów poniżej) za kwotę wyższą niż wartość Vouchera o co najmniej 15 zł (kwota wyższa niż wartość Vouchera o co najmniej 15 zł to kwota przed naliczeniem rabatu z Vouchera). Dla przykładu: Uczestnik, który posiada jeden Voucher o wartości 10 zł może go zrealizować dokonując jednorazowego zakupu za kwotę co najmniej 25 zł.
- Voucher będzie możliwy do wykorzystania podczas transakcji w sklepach stacjonarnych Organizatora działających pod marką Hebe oraz w sklepie internetowym Organizatora dostępnym pod adresem: hebe.pl.
- W ramach jednorazowej transakcji (na jednym paragonie) Uczestnik może wykorzystać tylko jeden Voucher.
- Voucher można wykorzystać wyłącznie w całości w ramach jednorazowej transakcji.
- Voucher można wykorzystać wyłącznie jeden raz.
- Warunkiem wykorzystania Vouchera jest okazanie go kasjerowi przed dokonaniem wyboru płatności za zakupy. Voucher zostanie odebrany i zeskanowany przez kasjera w Drogerii Hebe.
- Akceptowane będą wyłącznie Vouchery nieuszkodzone.
- Voucher niewykorzystany w Czasie Wykorzystania Vouchera ulega umorzeniu.
§ 4. Reklamacje
- W przypadku przeprowadzenia Akcji Promocyjnej niezgodnie z niniejszym Regulaminem Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 30 dni od dnia skorzystania z Akcji Promocyjnej.
- W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania, reklamacja może zostać złożona:
- a. pocztą elektroniczną na adres: bok@drogeriahebe.eu
- b. pisemnie na adres: ul. Jana III Sobieskiego 104, 00-764 Warszawa.
- Składający reklamację powinien uwidocznić w treści reklamacji swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy, a ponadto powinien wskazać przyczynę reklamacji, treść żądania oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
- W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego składający reklamację powinien załączyć do reklamacji kserokopię lub skan dowodu zakupu produktu/produktów w Drogeriach Hebe w wyniku, których skorzystał z Akcji Promocyjnej.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora chyba, że ze względów niezależnych od Organizatora okres ten będzie musiał zostać wydłużony.
- Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, tudzież w innej formie uzgodnionej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
- Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej.
- Składający reklamację może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Przykładowymi sposobami są:
- Zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Szczegółowa informacja co do procesu składania wniosku dostępna jest na stronach właściwych Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej.
- Zwrócenie się do Powiatowego lub Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Informację o procesie składania reklamacji i danych kontaktowych rzeczników konsumentów można uzyskać pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/rzecznicy.php
- Zwrócenie się do organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona praw konsumentów.
- Skorzystanie z informacji zawartych na platformie internetowego systemu rozstrzygania sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu Unii Europejskiej, pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
§ 5. Postanowienia końcowe
- Regulamin Akcji Promocyjnej dostępny jest na stronie internetowej https://www.hebe.pl/.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy w funkcjonowaniu Akcji Promocyjnej, jeśli problemy te wystąpiły na skutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności, nie był w stanie przewidzieć lub nie mógł tym problemom zapobiec, w szczególności w przypadku zdarzeń o charakterze losowym lub siły wyższej.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, Regulaminie drogerii internetowej Hebe (w przypadku zakupów w drogerii internetowej Hebe) lub przez właściwy sąd powszechny.
Regulamin wchodzi w życie w dniu 18.10.2019 r.