![Adria Sabbioni Pro Age krem odżywczo-liftingujący do twarzy, 50 ml_1](https://www.hebe.pl/dw/image/v2/BDDS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-PL_Master_Catalog/default/dw187879ee/images/hi-res/64720652__krem_odzywczoliftingujacy_do_twarzy_50_ml_MP_95393012_j.jpg?sw=80&sh=80)
![Adria Sabbioni Pro Age krem odżywczo-liftingujący do twarzy, 50 ml_2](https://www.hebe.pl/dw/image/v2/BDDS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-PL_Master_Catalog/default/dwf31f7268/images/hi-res/64720652__krem_odzywczoliftingujacy_do_twarzy_50_ml_MP_95393014_j.jpg?sw=80&sh=80)
![Adria Sabbioni Pro Age krem odżywczo-liftingujący do twarzy, 50 ml_3](https://www.hebe.pl/dw/image/v2/BDDS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-PL_Master_Catalog/default/dwa1a1fad5/images/hi-res/64720652__krem_odzywczoliftingujacy_do_twarzy_50_ml_MP_95393013_j.jpg?sw=80&sh=80)
![Adria Sabbioni Pro Age krem odżywczo-liftingujący do twarzy, 50 ml_1](https://www.hebe.pl/dw/image/v2/BDDS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-PL_Master_Catalog/default/dw187879ee/images/hi-res/64720652__krem_odzywczoliftingujacy_do_twarzy_50_ml_MP_95393012_j.jpg?sw=600&sh=600&sm=fit)
![Adria Sabbioni Pro Age krem odżywczo-liftingujący do twarzy, 50 ml_2](https://www.hebe.pl/dw/image/v2/BDDS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-PL_Master_Catalog/default/dwf31f7268/images/hi-res/64720652__krem_odzywczoliftingujacy_do_twarzy_50_ml_MP_95393014_j.jpg?sw=600&sh=600&sm=fit)
![Adria Sabbioni Pro Age krem odżywczo-liftingujący do twarzy, 50 ml_3](https://www.hebe.pl/dw/image/v2/BDDS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-PL_Master_Catalog/default/dwa1a1fad5/images/hi-res/64720652__krem_odzywczoliftingujacy_do_twarzy_50_ml_MP_95393013_j.jpg?sw=600&sh=600&sm=fit)
![](https://www.hebe.pl/dw/image/v2/BDDS_PRD/on/demandware.static/-/Library-Sites-HebeSharedLibrary/pl_PL/dw899bf55f//newblog/12.2023/DSC_8599-2.jpg?sw=416&sh=312)
Przemysł kosmetyczny to prężnie rozwijająca się branża rynku, która podlega różnym, zmieniającym się trendom, jednak niektóre z nich stają się tak popularne, że zagościły na dłużej na wielu łazienkowych półkach.Przykładem trendu, który od kilku lat święci triumfy są kosmetyki naturalne – w dzisiejszych czasach każda szanująca się marka posiada w swym portfolio linię produktów naturalnych, w kierunku naturalności podążają światowe koncerny kosmetyczne jak i nieduże firmy. W czym tkwi tajemnica sukcesu tego typu kosmetyków i dlaczego coraz więcej klientów czytając etykietę kremu czy serum zwraca uwagę na skład i procent naturalności produktu? Odpowiedzi znajdziemy w artykule.